Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ – Jana KARÁSKOVÁ
Jana KARÁSKOVÁ
Diplomová práce
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Comparison transmissive and the constructivist approach in teaching mathematics in selected parts of the 1st and 2nd year of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou dvou odlišných přístupů ve výuce matematiky na 1.stupni ZŠ. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje definici a pojetí matematiky, pojmu matematická gramotnost, definuje výstupy a vzdělávací cíle v předmětu Matematika a její aplikace. Dále popisuje transmisivní a konstruktivistickou výuku, rozdíly mezi nimi a jejich výhody a nevýhody …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of two different approaches in teaching mathematics at primary school. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part deals with the definition and concept of mathematics, the concept of mathematical literacy, defines the outputs and educational objectives in the subject Mathematics and its applications. It also describes transmissive and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lukáš Honzík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARÁSKOVÁ, Jana. \textit{Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/2wuwr6/.
Jak správně citovat práci
KARÁSKOVÁ, Jana. Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komparace transmisivního přístupu a metod pedagogického konstruktivismu při výuce politologie na gymnáziu
Michaela PERTLÍČKOVÁ -
Výukové materiály o historii Třebíče pro první stupeň základní školy
Jan Menšík -
Olympijské hry a jejich morální aspekty jako výukové téma pro 5. a 6. ročník základní školy
Tereza Šťastná -
Využití výukové opory automatického vedení vlaku ve výuce na základní škole
Martin Beneš -
Výukové semináře na základní škole jako součást výchovné vzdělávací práce školy.
Markéta Nováková -
Výukové materiály pro začlenění průřezových témat do výuky 4.-5. ročníků základní školy
Markéta Machatá -
Využití historie matematiky ve výuce matematiky: matematika starověkého Egypta
Lada Šturmová -
Mediální výuka a matematika
Lucie MALIŇÁKOVÁ