Specifika výuky inline bruslení u zrakově postižených – Mgr. Nikola Stračárová
Mgr. Nikola Stračárová
Bakalářská práce
Specifika výuky inline bruslení u zrakově postižených
Particularities of teaching inline skating to visually impaired
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce bylo vymezit specifika inline bruslení s nevidomými osobami. V první části jsem se věnovala charakteristice inline bruslení u intaktní populace, popsala jsem typy inline bruslí a modifikace tohoto sportu. V druhé části jsem popsala problematiku nevidomých ve společnosti a ve sportu, a vymezila specifika výuky inline bruslení zrakově handicapovaných, což jsem podpořila praktickou …víceAbstract:
The topic of my Bachelor's degree assignment was to characterise roller blading in relation to visually impaired people. The first part was devoted to characterisation of roller blading in relation to such handicapped people, I described the types of roller blades and variations of this sport. In the second part I described the issue of blindness within the society and sport and I defined the particulars …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cin9y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Animátor sportovních aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Sudoku for Visually Impaired
Adam Libuša -
Inclusive education and its impact on the society and students who are blind and visually impaired: A survey of Nigeria
James Eburikure OLAYI -
Možnosti inline bruslení v České republice ve srovnání s vybranými evropskými zeměmi
Kamil Štégner -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová -
Analysis of Online Teaching and Learning
Kateřina Gallusová -
Teaching Literature in Secondary Schools as Part of the English Language Curriculum
Jan Švábenský