Spotřebitelské preference při nákupu piva dobrušského pivovaru – Jakub Holeček
Jakub Holeček
Diplomová práce
Spotřebitelské preference při nákupu piva dobrušského pivovaru
Consumer preferences when buying beer from the Dobruška´s brewery
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je identifikace cílové skupiny a spotřebitelského chování při nákupu produktů dobrušského pivovaru Rampušák včetně vnímání prezentace pivovaru a jeho produktů, a na tomto základě formulovat doporučení pro vedení pivovaru. Práce vymezuje pojmy spotřebitel, spotřebitelské chování a lokální patriotismus. Pro zjištění požadovaných informací bylo použito dotazníkového šetření …víceAbstract:
The main goal of this thesis is identification of target group and consumer´s preferences when buying products from Dobruška´s brewery including perception of brewery and to formulate recomamendations for the company management. Thesis defines consumer, local patriotism and consumer behavior. To find out required information was used the survey individual responses were evaluated and using pivot tables …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Lokální patriotismus jako faktor úspěšnosti regionálních pivovarů
Tereza Plecitá -
Muzea, galerie a stálé expozice jako součást lokální kultury na okresu Chomutov
Tereza Šrumová -
Segmentace na trhu bezlepkových potravin
Tereza Fendrychová -
Segmentace spotřebitelů esportu v České republice
Lucie Červená -
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Příjmová segmentace spotřebitelů na trhu nemovitostí
Natálie Krčmová -
Segmentace spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky
Eva Bendová
Název
Vložil
Vloženo
Práva