Spotřebitelské preference při nákupu piva dobrušského pivovaru – Jakub Holeček
Jakub Holeček
Master's thesis
Spotřebitelské preference při nákupu piva dobrušského pivovaru
Consumer preferences when buying beer from the Dobruška´s brewery
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je identifikace cílové skupiny a spotřebitelského chování při nákupu produktů dobrušského pivovaru Rampušák včetně vnímání prezentace pivovaru a jeho produktů, a na tomto základě formulovat doporučení pro vedení pivovaru. Práce vymezuje pojmy spotřebitel, spotřebitelské chování a lokální patriotismus. Pro zjištění požadovaných informací bylo použito dotazníkového šetření …moreAbstract:
The main goal of this thesis is identification of target group and consumer´s preferences when buying products from Dobruška´s brewery including perception of brewery and to formulate recomamendations for the company management. Thesis defines consumer, local patriotism and consumer behavior. To find out required information was used the survey individual responses were evaluated and using pivot tables …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLEČEK, Jakub. \textit{Spotřebitelské preference při nákupu piva dobrušského pivovaru}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/2xh5zm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Lokální patriotismus jako faktor úspěšnosti regionálních pivovarů
Tereza Plecitá -
Muzea, galerie a stálé expozice jako součást lokální kultury na okresu Chomutov
Tereza Šrumová -
Segmentace na trhu bezlepkových potravin
Tereza Fendrychová -
Segmentace spotřebitelů esportu v České republice
Lucie Červená -
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Příjmová segmentace spotřebitelů na trhu nemovitostí
Natálie Krčmová -
Segmentace spotřebitelek na trhu udržitelné kosmetiky
Eva Bendová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights