Faktory ovlivňující vstup dítěte do mateřské školy – Iva ŠEDIVÁ
Iva ŠEDIVÁ
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující vstup dítěte do mateřské školy
The factors which influence childs entering the preschool
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení možných faktorů, které mohou dítě ovlivnit během doby adaptace po vstupu do MŠ a to, jak z pohledu učitelky, tak i rodičů. Hlavní důraz je věnován rodině, která dítě ovlivňuje od prvopočátků a buduje mu základnu pro různé náročné životní situace, mezi které vstup dítěte do MŠ patří.Abstract:
The major objective of this thesis is to study possible factors which can influence the child during adaptation process after their entering the preschool, from the point of view of both the teachers and parents. The thesis focuses on the family, that influences the child since the birth and thus forms the basis for various life situations
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2014
Accessible from:: 20. 6. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lucie Křeménková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEDIVÁ, Iva. Faktory ovlivňující vstup dítěte do mateřské školy. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Teaching kindergarten
Theses on a related topic
-
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Absolventský koncert ze dne 3.května 2022 a absolventská role ze dne 22.listopadu 2021
Ilona Laubová -
Prožívání rolí matky a učitelky v kontextu domácího vzdělávání
Karolína Kolaříková -
Bariéry v komunikaci mezi sestrou a dětským pacientem v terminálním stadiu onemocnění
Simona IMRAMOVSKÁ -
Formy spolupráce mateřské školy s rodiči v období adaptačního režimu
Lucie VOGLOVÁ -
Specifika procesu učení u dětí s ADHD
Jana Janiková -
Specifika edukačního procesu u hyperaktivních dětí v podmínkách základní školy
Miroslav Šulec -
Specifika v edukačním procesu s dítětem z bilingvního prostředí
Marija ČECHOCKÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights