Bc. Veronika Křápková

Master's thesis

Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví

The Importance of Colors in Marketing Communication in Banking area
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je průzkum vnímání barev v marketingové komunikaci především v oblasti bankovnictví. Práce pojednává o tom, co je asociováno s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s bankami. Práce má za cíl potvrdit nebo vyvrátit výzkumné otázky stanovené v teoretické části práce. První část práce je zaměřena na teorii barev, významu barev v marketingové komunikaci, firemní …viac
Abstract:
The subject of this dissertation work is research of how colors are perceived in marketing communication especially in an area of banking. The work is dealing with what is asso-ciated with specific colors and which colors are associated with banks. The aim of this work is to confirm or refute research questions which are determined in a theoretical part of this work. First part of this work is aimed …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Křápková, Veronika. Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications