Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví – Bc. Veronika Křápková
Bc. Veronika Křápková
Diplomová práce
Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví
The Importance of Colors in Marketing Communication in Banking area
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je průzkum vnímání barev v marketingové komunikaci především v oblasti bankovnictví. Práce pojednává o tom, co je asociováno s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s bankami. Práce má za cíl potvrdit nebo vyvrátit výzkumné otázky stanovené v teoretické části práce. První část práce je zaměřena na teorii barev, významu barev v marketingové komunikaci, firemní …víceAbstract:
The subject of this dissertation work is research of how colors are perceived in marketing communication especially in an area of banking. The work is dealing with what is asso-ciated with specific colors and which colors are associated with banks. The aim of this work is to confirm or refute research questions which are determined in a theoretical part of this work. First part of this work is aimed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křápková, Veronika. Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Analýza marketingové komunikace bankovní společnosti
Patricie Fojtíková -
Trendy marketingové komunikace v bankovním sektoru
Monika Bílá -
Návrh marketingové komunikace bankovní společnosti
Petra Vincourková -
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
Marie Chodorová -
Analýza marketingové komunikace vybrané banky
Valerie Zrubecká -
Marketingová komunikace pro seniory
Kristýna Jursíková