Digitální marketing pro start-upy s aplikací na projekt Foodly Food – Martin Pichlík
Martin Pichlík
Bakalářská práce
Digitální marketing pro start-upy s aplikací na projekt Foodly Food
Digital Marketing for Start-ups with Application on Project Foodly Food
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem pro nově začínající podniky (Start-upy). První část je věnována marketingu obecně a dále je popsána relativně nová odnož marketingu – digitální marketing. Práce dále pojednává o historii sociálních sítí a jejich největším představiteli – Facebooku. V práci jsou v souvislosti s Facebookem zmíněna témata jako Facebook pixel, optimalizace míry konverze (CRO) či remarketing …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with marketing for start-ups. In the first part, the author focuses on marketing generally. In the next part relatively new part of marketing – digital marketing - is introduced. Afterwards, the thesis describes the history of social networks and focuses on their most important representative - Facebook. In relation to Facebook, the following topics are included: Facebook pixels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10166
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Tereza Otčenášková, BA
- Oponent: Ing. Jan Petružálek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 3. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení start-up podnikání v ČR - případová studie
Dominik Bohuslav
Název
Vložil
Vloženo
Práva