Marketingová strategie společností GoodCall a Recruitment Academy – Eliška Nejdlová
Eliška Nejdlová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společností GoodCall a Recruitment Academy
The Marketing Strategy of GoodCall company and Recruitment Academy Company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii společností GoodCall a Recruitment Academy. Cílem práce je zhodnotit současně nastavenou strategii z hlediska návštěvnosti a efektivity firemních webových stránek obou firem a identifikovat možná řešení pro zlepšení. Teoretická část je věnována obecnému vymezení marketingu, marketingové strategie, základních marketingových pojmů a online marketingu …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of GoodCall company and Recruitment Academy company. The aim of this thesis is to evaluate the current strategy of both companies in terms of traffic and efficiency of their websites and to identify possible improvement solutions. The theoretical part is dedicated to the general definition of marketing, marketing strategy, basic marketing terms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79707
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2020
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Radka Šimánková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79707
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Technologie blockchainu: Bezpečnostní SWOT analýza
Vojtěch Bínek -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová