Eliška Nejdlová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společností GoodCall a Recruitment Academy

The Marketing Strategy of GoodCall company and Recruitment Academy Company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii společností GoodCall a Recruitment Academy. Cílem práce je zhodnotit současně nastavenou strategii z hlediska návštěvnosti a efektivity firemních webových stránek obou firem a identifikovat možná řešení pro zlepšení. Teoretická část je věnována obecnému vymezení marketingu, marketingové strategie, základních marketingových pojmů a online marketingu …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of GoodCall company and Recruitment Academy company. The aim of this thesis is to evaluate the current strategy of both companies in terms of traffic and efficiency of their websites and to identify possible improvement solutions. The theoretical part is dedicated to the general definition of marketing, marketing strategy, basic marketing terms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2020
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Radka Šimánková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79707

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod