Inovace produktů společnosti s podporou dotace Evropské Unie – Bc. Tomáš Hort
Bc. Tomáš Hort
Bachelor's thesis
Inovace produktů společnosti s podporou dotace Evropské Unie
Innovation of a company product with a grant support from European Union
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Inovace produktů společnosti s podporou dotace Evropské Unie“ je návrh výroby nového produktu.Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce je věnována teoretickému vymezení problematiky s využitím dostupné odborné literatury. Praktická část bakalářské práce je věnována přivedení a podmínkám přivedení nového produktu na trh. Na základě těchto …viacAbstract:
Thesis "Innovation of a company product with a grant support from European Union" is the design of a new product. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to theoretical definition of problems using the available literature. The practical part is dedicated to bringing and conditions of bringing a new product to market. Based on these results, I propose …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/jl9hf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedúci: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Malý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Value Management in Industrial Product Innovation
Erhard Teschl -
Business Model Innovation of Selected Medical Company
Marie Brejlová -
Vliv inovační politiky na konkurenceschopnost firmy
Ekaterina Antonova -
Inovační schopnost podniku a její vliv na konkurenceschopnost
Alena Geržová -
Inovace ve startupech jako faktor zvýšení konkurenceschopnosti
Michaela Adámková -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Boris Timár -
Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower
Ondřej Brož