Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower – Ondřej Brož
Ondřej Brož
Diplomová práce
Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower
Marketingová strategie uvedení nového produktu na trh na příkladu robotické sekačky Honda
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie uvedení nového produktu na trh. Skrze analýzu relevantní literatury a studií je z marketingového pohledu zpracována strategie uvedení produktu na již existující trh. Marketingový mix, difuze inovací a pozdní vstup na trh s dominujícím hráčem jsou centrální pilíře této analýzy a teoretické části. Tato teorie je později aplikována na …víceAbstract:
This thesis sets out to analyse marketing strategy of new product launch. Through review of relevant literature and papers it analyses approaches to new product launch onto an existing market from the marketing perspective. Marketing mix, diffusion of innovations and late entry into the market with dominant brand are at the core of the theoretical part. This theory is later applied at the specific …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33362
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Markéta Lhotáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33362
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Výchovné (kariérové) poradenství na základních školách se zaměřením na profesní orientaci a vliv školy na tuto orientaci
Libuše Ďurišová -
Marketingový plán a mediální strategie na uvedení nového časopisu na český trh
Sandra Stauberová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises
Alexander Salmen