Prezidentské volby 2018 a politická reklama – Bc. Moravcová Moravcová
Bc. Moravcová Moravcová
Bachelor's thesis
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
Presidential election 2018 and political advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zhlediska politického marketingu celebritizací politiky. Obecně od teoretických východisek politiky, politického marketingu,reklamy a celebritizace politiky směřuje k prezidentským volbám 2018.Abstract:
This thesis examines the celebritization of politics from a political marketing point of view. Initially covering general aspects of theoretical political solutions, political marketing, advertising and political celebritization, it then focuses on the 2018 presidential election.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t70x2/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková -
Politický marketing a PR
Jan Čada -
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská -
Politický marketing a jeho rozhodující role v prezidentských volbách 2023
Eva Šínová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing prezidentských voleb v USA
Dominika Kmecová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Marketing a volební úspěch
Veronika Ouředníková