Bc. Moravcová Moravcová

Bakalářská práce

Prezidentské volby 2018 a politická reklama

Presidential election 2018 and political advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhlediska politického marketingu celebritizací politiky. Obecně od teoretických východisek politiky, politického marketingu,reklamy a celebritizace politiky směřuje k prezidentským volbám 2018.
Abstract:
This thesis examines the celebritization of politics from a political marketing point of view. Initially covering general aspects of theoretical political solutions, political marketing, advertising and political celebritization, it then focuses on the 2018 presidential election.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní