Návrh marketingové strategie firmy v oblasti sportovní a zdravé výživy – Karolína Pyšnová
Karolína Pyšnová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie firmy v oblasti sportovní a zdravé výživy
Proposal of the Company's Marketing Strategy in the Field of Sports and Healthy Nutrition
Anotace:
Tématem diplomové práce byl návrh marketingové strategie firmy v oblasti sportovní a zdravé výživy. Cílem této práce bylo navržení komplexní komunikační strategie pro firmu NUTREND D.S., a.s. Byly stanoveny také čtyři hypotézy, které byly na základě zjištěných informací buď potvrzeny nebo vyvráceny. Teoretická část byla věnována teoretickým východiskám marketingové strategie. Součástí této kapitoly …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis was the proposal of the company's marketing strategy in the field of sports and healthy nutrition. The aim of this work was to design a comprehensive communication strategy for the company NUTREND D.S., a.s. Four hypotheses were also established, which were either confirmed or refuted based on the information found. The theoretical part was devoted to the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/155005
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Jiří Lošťák
- Oponent: Hana Jurášková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PYŠNOVÁ, Karolína. \textit{Návrh marketingové strategie firmy v oblasti sportovní a zdravé výživy}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ymywx/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
COVID-19 and international trade: Issues and actions
Karina Ibarra De La Rosa -
Novináři a jejich vztah k místu, v němž pracují a o němž informují, a jeho role při tvorbě zpráv
Lada Součková -
Peer Review of Written Assignments: Action Research at a Czech Upper Secondary School
Petra Vybíralová