Návrh marketingové strategie firmy v oblasti sportovní a zdravé výživy – Karolína Pyšnová
Karolína Pyšnová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy v oblasti sportovní a zdravé výživy
Proposal of the Company's Marketing Strategy in the Field of Sports and Healthy Nutrition
Abstract:
Tématem diplomové práce byl návrh marketingové strategie firmy v oblasti sportovní a zdravé výživy. Cílem této práce bylo navržení komplexní komunikační strategie pro firmu NUTREND D.S., a.s. Byly stanoveny také čtyři hypotézy, které byly na základě zjištěných informací buď potvrzeny nebo vyvráceny. Teoretická část byla věnována teoretickým východiskám marketingové strategie. Součástí této kapitoly …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis was the proposal of the company's marketing strategy in the field of sports and healthy nutrition. The aim of this work was to design a comprehensive communication strategy for the company NUTREND D.S., a.s. Four hypotheses were also established, which were either confirmed or refuted based on the information found. The theoretical part was devoted to the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/155005
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: Jiří Lošťák
- Reader: Hana Jurášková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PYŠNOVÁ, Karolína. \textit{Návrh marketingové strategie firmy v oblasti sportovní a zdravé výživy}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/2ymywx/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
COVID-19 and international trade: Issues and actions
Karina Ibarra De La Rosa -
Novináři a jejich vztah k místu, v němž pracují a o němž informují, a jeho role při tvorbě zpráv
Lada Součková -
Peer Review of Written Assignments: Action Research at a Czech Upper Secondary School
Petra Vybíralová