Marketingová simulace a její využití v praxi na příkladu fiktivního trhu – Adam Branný
Adam Branný
Diplomová práce
Marketingová simulace a její využití v praxi na příkladu fiktivního trhu
Marketing simulation and its application in practice on an imaginary market
Anotace:
Diplomová práce s názvem Marketingová simulace a její využití v praxi na příkladu fiktivního trhu si klade za hlavní cíl vytvořit zkušební verzi marketingové manažerské simulace v programu Microsoft Excel, otestovat ji a z tohoto testování vyvodit závěry relevantní pro její další vývoj. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingového řízení, uvádí teoretické i praktické informace o manažerských …víceAbstract:
The thesis entitled Marketing simulation and its application in practice on an imaginary market had as main objective to create a trial version of marketing business simulation in Microsoft Excel, test it, and use this testing to draw conclusions relevant for its further development. This paper contains theoretical part concerning knowledge of marketing management, provides practical information about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68808
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68808
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů
Marie UHLÍŘOVÁ -
Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů
Marie UHLÍŘOVÁ -
Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
Michal Šoulák -
Rozvoj managementu formou manažerské simulace
Filip Celar -
Informační podpora manažerského rozhodování v logistice (SCM) - simulace
Petr Jirsák -
Systémový přístup a simulace podnikových procesů ve zvolené společnosti
Lukáš Vítů