Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace – Ing. Johana Holubová
Ing. Johana Holubová
Bachelor's thesis
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace
Poster in czech films such as peculiar promotional creation in years 1918 - 1930 from view of today’s Marketing communications
Anotácia:
Práce se zabývá filmovým plakátem, jeho vývojem v počátcích 20. století. Popisuje vývoj kinematografie a s ní souběžně i vývoj plakátu. Zabývá se jeho tvůrci, styly, společnými znaky v letech 1918 – 1930 a jejich analýzou. Porovnává plakáty z 20. let s těmi dnešními a hodnotí je pohledem studenta marketingové komunikace a diváka. U zrodu této práce stály otázky, zda dnes funguje filmový plakát jako …viacAbstract:
This work slew the film poster, his evolution in the beginning of the 20. century. It Describes the evolution of cinematography and with it parallel evolution of poster. Work slew the painters of posters, styles, common characters in 1918 – 1930 and it´s analysis. It compares posters from the twenties with today´s posters and evaluates it from view a student of marketing communication and spectator …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/imybd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLUBOVÁ, Johana. \textit{Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/2yuhzj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication