Karolína Novotná

Master's thesis

Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers

Padělaný make-up a jeho vliv na spotřebitele, firmy a trh
Anotácia:
Hlavním cílem této práce je prozkoumat, zda vědomé používání padělaného make-upu může negativně ovlivnit způsob, jakým spotřebitelé vnímají originální luxusní značky. Zároveň bylo analyzováno nákupní chování spotřebitelů, kteří si v minulosti koupili padělaná líčidla, zejména pak hlavní faktory, které vedly zákazníka ke koupi padělku, spolu s riziky, které spotřebitelé brali před samotným nákupem v …viac
Abstract:
The goal of this thesis is to explore whether conscious use of counterfeit make-up product can negatively affect the way how consumers perceive the quality of genuine branded products and the brand associations they relate to the luxury brands. Moreover, shopping intentions of consumers who had bought illicit make-up in the past, the main factors that drive their shopping intentions were analysed together …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 9. 2021
  • Vedúci: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84849