Bc. Ekaterina Miloserdova

Bakalářská práce

Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu

The influence of marketing on changing product demand
Anotace:
Bakalářská práce „Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu“ se zabývá zkoumáním korelativního vztahu mezi poptávkou po produktu a nástroji marketingového komunikačního mixu. Hlavním cílem této práce je prozkoumat vybrané marketingové nástroje na základě situační analýzy komunikačního mixu společnosti ALO diamonds a určit vliv těchto nástrojů na poptávku po produktu. Teoretická část obsahuje základní …více
Abstract:
The bachelor thesis "The influence of marketing on changing product demand" deals with the examination of the corelative relationship between product demand and communication marketing tools. The main objective of this thesis is to explore selected marketing tools, based on situational analysis of ALO diamonds' communication mix and to determine the impact of these tools on product demand. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní