Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu – Bc. Ekaterina Miloserdova
Bc. Ekaterina Miloserdova
Bakalářská práce
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
The influence of marketing on changing product demand
Anotace:
Bakalářská práce „Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu“ se zabývá zkoumáním korelativního vztahu mezi poptávkou po produktu a nástroji marketingového komunikačního mixu. Hlavním cílem této práce je prozkoumat vybrané marketingové nástroje na základě situační analýzy komunikačního mixu společnosti ALO diamonds a určit vliv těchto nástrojů na poptávku po produktu. Teoretická část obsahuje základní …víceAbstract:
The bachelor thesis "The influence of marketing on changing product demand" deals with the examination of the corelative relationship between product demand and communication marketing tools. The main objective of this thesis is to explore selected marketing tools, based on situational analysis of ALO diamonds' communication mix and to determine the impact of these tools on product demand. The theoretical …víceKlíčová slova
Marketing Marketingová komunikace Komunikační mix Nástroje komunikačního mixu Reklama Podpora prodeje Přímý marketing PR Online marketing Event marketing Sponzoring Osobní prodej Marketing Marketing Communication Communication Mix Communication Mix Tools Advertising Sales Promotion Direct Marketing Sponsoring Personal Sales
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zdgyv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová