Filmový marketing: případová studie – Mgr. Irina Filyunova
Mgr. Irina Filyunova
Diplomová práce
Filmový marketing: případová studie
Film marketing: a case study
Anotace:
Abstrakt Diplomová práce je věnována tématu „Filmový marketing: případová studie“. Teoretická část obsahuje shrnutí základních pojmů filmového marketingu, včetně analýzy marketingového mixu. Praktická část analyzuje Marvel Studios, marketingové kampaně pro sérii filmů Avengers a marketingovou strategii studia a také identifikuje faktory rozvoje filmového studia jako kultu v moderním světě.Abstract:
Abstract The master thesis is dedicated to "Film marketing: a case study". The theoretical part contains a summary of the basic concepts of film marketing, including an analysis of the marketing mix. The practical part analyzes Marvel Studios, the marketing campaigns used by the Avengers, the analysis of the marketing strategy, the identification of factors for the development of the film studio as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ojoz0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Kopáček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora
Kateřina Šůstková -
Filmový marketing artových a dokumentárních filmů
Anna Hanusová -
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Event marketing multikina
Klára Šulcová -
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová -
Vliv filmové kritiky na marketing filmů
Magdaléna Tatarová