Spotřební kultura a skupinová identita metalistů – Bc. Pavlína Šťastná
Bc. Pavlína Šťastná
Bakalářská práce
Spotřební kultura a skupinová identita metalistů
Consumer culture and group identity of metalheads
Anotace:
Cílem bakalářské práce je učinit vhled do subkultury metalistů a určit jejich spotřební chování. Práce využívá dotazníkového šetření, kde se soustředí na získání demografických dat a dále se snaží odpovědět na některé otázky ohledně identity subkultury. Dále práce využívá přímé rozhovory s respondenty. Zde se práce soustředí na získání vhledu do identity subkultury. Základem jsou tedy otázky sociologického …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to gain insight into the subculture of metalheads and to determine their consumption behaviour. The thesis uses a questionnaire survey to gather demographic data and also tries to answer some questions about the identity of the subculture. Furthermore, the thesis uses direct interviews with the respondents. Here the thesis concentrates on gaining insight into the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f0r09/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace hudebních skupin
Kristýna Nová -
Marketingová komunikace hudební školy
Kirill Smolin -
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Petra Kmoníčková -
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
Dajana Krestová -
Marketingová komunikace specifické hudební akce Jičínský majáles
Michael Košťák -
Produkce a marketingová komunikace hudební skupiny
Ondřej Pexa