Pojímání LGBT+ komunity u žáků primární školy – Bc. Alena KRÁTKÁ
Bc. Alena KRÁTKÁ
Diplomová práce
Pojímání LGBT+ komunity u žáků primární školy
Conception of LGBT+ community in primary school pupils
Anotace:
Diplomová práce pojednává o pojímání LGBT+ komunity žáky primární školy, o rozsahu jejich znalostech a postojů k této problematice. Cílem práce je popsat danou problematiku a zjistit, jaké mají znalosti děti ke konci vzdělávání na prvním stupni základní školy a také jak vnímají tuto komunitu. Práce je členěna na teoretickou a empirickou část. Teoretická část popisuje období žáka primární školy, LGBT …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the perception of the LGBT+ community by primary school pupils, the scope of their knowledge and attitudes towards this issue. The aim of the thesis is to describe the issue and find out what knowledge children have at the end of their education at the first level of primary school and also how they perceive this community. The work is divided into a theoretical and an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁTKÁ, Alena. Pojímání LGBT+ komunity u žáků primární školy. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Součinnost rodiny a školy při rozvoji žáka primární školy
Aneta MYSLIVCOVÁ -
Rozvíjení geometrické představivosti žáků primární školy prostřednictvím manipulativních činností
Dana Augustýnová -
Faktory ovlivňující čtenářství českých a amerických žáků 4. ročníku primární školy: mezinárodní studie
Pavla Sýkorová -
Problémový žák z pohledu učitele primární školy
Klára BALAJKOVÁ -
Žáci primární školy a jejich pojímání zdraví
Zuzana SMRČKOVÁ -
Zjišťování úrovně čtení s porozuměním u žáků na konci 4. třídy primární školy
Nikola ZIFČÁKOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Strategie pro řízenou interakci mezi začínajícím učitelem a žákem primární školy
Petra SEDLÁČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
11. 4. 2024