Cesta k autorskému vyjádření v sociálně-divadelním projektu – Barbora Šupová
Barbora Šupová
Diplomová práce
Cesta k autorskému vyjádření v sociálně-divadelním projektu
A way to creative expression in a social-theatre project
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza vývoje a představení autorské inscenace Co čumíš?!, v níž autoři spolupracovali s ženami bez domova. V ní bude zohledněn terapeutický a sociální aspekt projektu, autorský přístup tvůrců, specifika umělecké výpovědi a teoretické ukotvení uměleckého tvaru.Abstract:
The topic of this master thesis is an analysis of development and authorial performance What are you staring at?!, in which the authors collaborated with homeless women. The theses will discuss not only the therapeutic and social aspect of the project, author's approach, the specifics of artistic attitude but also analysis of the phenomenon from the theoretical perspective.Klíčová slova
bezdomovecké divadloKlíčová slova
terapie divadlemKlíčová slova
sociální vnímáníKlíčová slova
autorská tvorba
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9955
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2017
- Vedoucí: Jan HANČIL
- Oponent: Michal ČUNDERLE
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 11. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví se zaměřením na autorskou tvorbu a pedagogiku
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
"Vosí hnízdo" - výukové programy pro bezpečné prostředí třídy v kontextu osobnostně sociální výchovy
Veronika Kubová -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová -
Identita mladého bezdomovce, jeho životní styl a motivace ke změně životního stylu.
Jakub MAREK