Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží – Mgr. Renata HLAVAČKOVÁ
Mgr. Renata HLAVAČKOVÁ
Master's thesis
Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží
Analysis of tools of sales promotion for FMCG
Abstract:
Práce seznamuje se současnou nabídkou a trendy podlinkové komunikace, posuzuje vhodnost použítí POP nástrojů ze strany maloobchodních řetězců a zadavatele. Cílem je návrh možností in-store podpory prodeje v maloobchodních řetězcích pro výrobce pečiva - společnost PENAM.Abstract:
The thesis informs about present offer and trends in below-the-line communication, evaluates suitability of using POP tools. The goal of the thesis is tu suggest possibilities of in-store sales promotion for company PENAM.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2007
Identifier:
4935
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVAČKOVÁ, Renata. \textit{Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/2zddlj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLAVAČKOVÁ, Renata. Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
Martina Souhradová -
Pořízení zboží v maloobchodních řetězcích
Ilona Matějů -
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
Jana Kosinová -
Space management vybrané maloobchodní jednotky
Antonín ŠVEJDA -
Řízení objednávek zboží s omezenou dobou trvanlivosti
Jan Chocholáč -
Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce
Ludmila Molišová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová