Mgr. Renata HLAVAČKOVÁ

Master's thesis

Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží

Analysis of tools of sales promotion for FMCG
Abstract:
Práce seznamuje se současnou nabídkou a trendy podlinkové komunikace, posuzuje vhodnost použítí POP nástrojů ze strany maloobchodních řetězců a zadavatele. Cílem je návrh možností in-store podpory prodeje v maloobchodních řetězcích pro výrobce pečiva - společnost PENAM.
Abstract:
The thesis informs about present offer and trends in below-the-line communication, evaluates suitability of using POP tools. The goal of the thesis is tu suggest possibilities of in-store sales promotion for company PENAM.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2007
Identifier: 4935

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HLAVAČKOVÁ, Renata. Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.