Mgr. Renata HLAVAČKOVÁ

Diplomová práce

Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží

Analysis of tools of sales promotion for FMCG
Anotace:
Práce seznamuje se současnou nabídkou a trendy podlinkové komunikace, posuzuje vhodnost použítí POP nástrojů ze strany maloobchodních řetězců a zadavatele. Cílem je návrh možností in-store podpory prodeje v maloobchodních řetězcích pro výrobce pečiva - společnost PENAM.
Abstract:
The thesis informs about present offer and trends in below-the-line communication, evaluates suitability of using POP tools. The goal of the thesis is tu suggest possibilities of in-store sales promotion for company PENAM.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2007
Identifikátor: 4935

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HLAVAČKOVÁ, Renata. Analýza nástrojů podpory prodeje rychloobrátkového zboží. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.