Mgr. Jan Doležal

Bakalářská práce

Marketingový výzkum názorů veřejnosti na pořádání vybraných sportovních akcí v ČR

The marketing research of public opinion on the organization of selected sporting events in the Czech Republic
Anotace:
Anotace: Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem vybraných sportovních akcí konaných na území České republiky v letech 2009 a 2010. Hlavním cílem práce bylo zjistit divácký zájem o vybrané sportovní akce. Výzkumu se zúčastnilo 232 respondentů a vybraný vzorek dotázaných určil skutečně a potencionálně nejžádanější akce: Velkou cenu Brna moto GP a Davis Cup.
Abstract:
Abstract: The bachelor work deals with the marketing research of selected sporting events held in the Czech Republic in 2009 and 2010. The main target was to determine the audience on selected sporting events. Research was attended the 232 respondents and the chosen sample of respondents chose in total really and potentatially most popular events: The Moto Grand Prix Brno and The Davis Cup.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu