BcA. Andrea Hurníková
Bachelor's thesis
Festival bicích nástrojů
Festival of Percussion Instruments
Abstract:
Tato práce pojednává o přípravě a realizaci absolventského projektu Andrey Hurníkové, studentky 3. ročníku hudebního manažerství na Hudební fakultě Janáčkovy akademie múzických umění v Brně. Festival bicích nástrojů – 4. ročník mezinárodního perkusionistického bienále se uskutečnil od pátku 9. do neděle 11. prosince 2016 v Divadle na Orlí. Pořadatelem projektu je Hudební fakulta Janáčkovy akademie …moreAbstract:
This work deals with the preparation and production of the final project of Andrea Hurníková, a 3rd year student of Music Management course at the Faculty of Music of Janáček Academy of Music and Performing Arts. The Festival of Percussion Instruments – the 4th international percussion biennale was held at Orlí Street Theatre from Friday, December 9 to Sunday, December 11, 2016. The project’s organiser …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2017
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/f6jxm/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2017
- Supervisor: prof. MgA. Martin Opršál
- Reader: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/f6jxm/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / field:
Art of Music / Music Management
Theses on a related topic
-
Festival bicích nástrojů
Anežka Pokorná -
International collaborations in the field of music management
Veronika Kostková -
Projektový tým v organizační struktuře
Filip Tesař -
Skladatelské kurzy v ČR a jejich zaměření
Noemi Savková -
Festival bicích nástrojů
Anežka Pokorná -
Bachův varhanní podzim - propagace 20 koncertů
Dominika Machalíčková -
Kurátorský projekt- skupinová výstava
Eliška JARMAROVÁ -
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
Michal Čmakal