Alexandra Tančáková

Master's thesis

Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa

Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce bylo, vycházeje z teoretických východisek řešené problematiky a z názorů veřejnosti, identifikovat jak vnímá hodnotu značky společnosti veřejnost. V zájmu naplnění hlavního cíle bylo nejdříve nutné teoreticky vymezit problematiku značky, její hodnoty z pozice spotřebitele a významu hodnoty značky z pohledu již realizovaných studií. Následně bylo nutné zrealizovat kombinovaný …viac
Abstract:
The main goal of the diploma thesis was, based on the theoretical basis of the problem and the views of the public, to identify how the public perceives the value of the company's brand. In order to fulfill the main goal, it was first necessary to theoretically define the issue of the brand, its value from the position of the consumer and the importance of the value of the brand in terms of studies …viac
Abstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce bolo, vychádzajúc z teoretických východísk riešenej problematiky a z názorov verejnosti, identifikovať ako vníma hodnotu značky spoločnosti verejnosť. V záujme naplnenia hlavného cieľa bolo najskôr nutné teoreticky vymedziť problematiku značky, jej hodnoty z pozície spotrebiteľa a významu hodnoty značky z pohľadu už realizovaných štúdií. Následne bolo potrebné zrealizovať …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2021
  • Vedúci: Olga Horová
  • Oponent: Leoš Šafár

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84821