Inkluze dětí s tělesným postižením v hodinách tělesné výchovy – Barbora Bejdáková
Barbora Bejdáková
Bakalářská práce
Inkluze dětí s tělesným postižením v hodinách tělesné výchovy
Inclusion of children with physical disabilities in physical education classes
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá inkluzí žáků s tělesným postižením v hodinách tělesné výchovy nazákladních školách. Cílem práce je zmapovat zapojení dětí s tělesným postižením do hodintělesné výchovy. V teoretické části je popsána inkluze, tělesná výchova, tělesné postižení,specifika žáků s tělesným postižením a problematika zapojení žáků s tělesným postižením doškolní tělesné výchovy. Praktická část se …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the inclusion of pupils with physical disabilities in physicaleducation lessons in primary schools. The aim of the thesis is to map the involvement ofchildren with physical disabilities in physical education lessons. The theoretical part describesinclusion, physical education, physical disability, specifics of pupils with physical disabilitiesand the issue of involvement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13655
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Lucie Francová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dana Urbanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Biologie / Biologie se zaměřením na vzdělávání, Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Tělesná výchova pohledem jedince se sluchovým postižením a pohledem učitele tělesné výchovy na základní škole pro sluchově postižené
Daniela TYLŠAROVÁ -
Integrace tělesně postižených do hodin tělesné výchovy
Eva Mrkvičková -
Využití vybraných psychomotorických aktivit v hodinách tělesné výchovy se zaměřením na děti mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením
Hana Hladká -
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením do školní tělesné výchovy v Moravskoslezském kraji
Radmila PIVOŇKOVÁ -
Názory žáků se zrakovým postižením v tělesné výchově a jejich volnočasové preference
Radim KLEM -
Hodnocení intervence u žákyně s tělesným postižením ve školní tělesné výchově
Michal ŠMÍD -
Průzkum zkušeností a informovanosti pedagogů tělesné výchovy s integrovanými žáky se sluchovým postižením
Ivana KOLOMAZNÍKOVÁ -
Připravenost učitelů na společné vzdělávání a zařazení žáků s tělesným postižením a tělesným znevýhodněním do školní tělesné výchovy
Karolína Kožená
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
24. 6. 2022
Kohout, J.
24. 6. 2022