Bc. Anežka Sztwiertniová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Marketing communication of the chosen non-profit organization
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace a formulovat návrhy pro její případné zlepšení. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky se zaměřením na jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část práce bude obsahovat charakteristiku neziskové organizace a výstupy z provedeného marketingového průzkumu …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the current marketing communication of selected non-profits organization and formulate proposals for its possible improvement. Theoretical ones will be defined in the thesis starting points of the investigated issue with a focus on individual tools of the marketing communication mix. The practical part of the work will contain the characteristics of a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/do6f7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Markéta Vlčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné