Bc. Anežka Sztwiertniová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Marketing communication of the chosen non-profit organization
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace a formulovat návrhy pro její případné zlepšení. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky se zaměřením na jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část práce bude obsahovat charakteristiku neziskové organizace a výstupy z provedeného marketingového průzkumu …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the current marketing communication of selected non-profits organization and formulate proposals for its possible improvement. Theoretical ones will be defined in the thesis starting points of the investigated issue with a focus on individual tools of the marketing communication mix. The practical part of the work will contain the characteristics of a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2023
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Markéta Vlčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné