Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov? – Katarína Ďurišová
Katarína Ďurišová
Bakalářská práce
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
Čím se marketing značky Red Bull liší od ostatních energetických nápojů?
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na jednu z nejznámějších značek v odvětví energetických nápojů, Red Bull. Podle některých internetových článků má Red Bull nejvyšší podíl na trhu ze všech energetických nápojů. V roce 2022 činil ve Spojených státech amerických tržní podíl značky Red Bull 42,5 %. Cílem mé teoretické části je vysvětlit základní marketingové pojmy a vyzdvihnout jedinečnost této značky …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on one of the most well-known brands Red Bull, which is the leader in energy drink industry. According to some internet articles Red Bull has the highest market share of any energy drink. In the United States in 2022 the market share of Red Bull was 42,5%. The aim of my theoretical part is to explain the basic marketing concepts and to point out the uniqueness of Red Bull …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zameriava na jednu z najznámejších značiek v odvetví energetických nápojov, Red Bull. Podľa niektorých internetových článkov má Red Bull najvyšší trhový podiel spomedzi všetkých energetických nápojov. V Spojených štátoch v roku 2022 predstavoval trhový podiel značky Red Bull 42,5 %. Cieľom mojej teoretickej časti je vysvetliť základné marketingové pojmy a poukázať na jedinečnosť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Libor Korman
- Oponent: Robert Janča, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Samed Sentürk -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Effectiveness of Red Bull’s Model of Football Clubs Sponsorship
Evgenii Bazanov -
Sponzorské aktivity společnosti Red Bull
Karolína Sehnalová -
Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.
Viktor KŘAPA -
Esport jako budoucnost pro sponzoring sportovců
Petr Malák
Název
Vložil
Vloženo
Práva