Event marketing a jeho efektivita – Bc. Adéla Babišová, DiS.
Bc. Adéla Babišová, DiS.
Diplomová práce
Event marketing a jeho efektivita
Event marketing and its effectiveness
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením stávající marketingové komunikace a strategie vybraných eventů společnosti Centers Publishing, s.r.o. a jejich efektivitou. Teoretická část se zabývá event marketingem, jeho základními principy a fungováním. V praktické části jsou charakterizovány jednotlivé eventy pořádané shora uvedené společnosti a zveřejnění výsledků dotazníkového šetření k formulovaným hypotézám …víceAbstract:
This thesis deals with the evaluation of existing communication and marketing strategies of selected events of the Centers Publishing, Ltd. and their effectiveness. The theoretical part deals with event marketing, its basic principles and operation. The practical part is characterized by various events organized by the above companies and the publication of survey results to the stated hypotheses and …víceKlíčová slova
Marketing event marketing integrovaný event marketing zážitek emoce marketingová komunikace komunikační mix podpora prodeje direkt marketing sponzoring přímá komunikace event marketingová strategie cílová skupina chování spotřebitele event controlling marketingový výzkum. Marketing integrated event marketing event emotion marketing communications communication mix sales promotion direct marketing sponsorship direct communication event marketing strategy target group consumer behavior marketing research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dme8i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Marketing neziskových organizací
Nikol Kissová -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh
Daniel Palma