Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o. Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti – Ing. Michaela GONDEKOVÁ
Ing. Michaela GONDEKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o. Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti
Marketing management AŽD Praha s.r.o., The Supply and Sales Concern in Olomouc as a condition of competitive advantage
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je zhodnocení marketingového řízení Zásobovacího a odbytového závodu Olomouc a stanovení doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti. V teoretické části je podrobně rozpracováno marketingové řízení a konkurenceschopnost. Praktická část se zabývá rozborem všech doposud uskutečňovaných marketingových aktivit závodu a analýzou konkurence, SWOT analýzou, Porterovu analýzou …moreAbstract:
The topic of my Bachelor work is evaluation of marketing management of The Supply and Sales Concern in Olomouc and setting of recommendation leading to the increasing of competitive advantage. The marketing management and the competitive advantage are elaborated in the theoretical part of my work. In the practical part I am dealing with the analysis of all marketing activities of the concern still …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Accessible from:: 18. 5. 2007
Identifier:
6834
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GONDEKOVÁ, Michaela. \textit{Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o. Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/2zxv6m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GONDEKOVÁ, Michaela. Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o. Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.
Zuzana Chovancová -
Vliv jednotlivých nástrojů marketingového mixu na konkurenceschopnost nehtového studia.
Gabriela Ďurišová -
Marketingové řízení MSP
Linda Šalanská -
Konkurenceschopnost rodinného podniku
David Krchňák -
Marketingové řízení společnosti Pneuform Hulín, a.s. jako podmínka konkurenceschopnosti firmy
Pavel JULINA -
Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o.
Martina HLAVAČKOVÁ -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Michaela Pavlíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský