Petr Dvořák

Bakalářská práce

Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě

Stereotypes sell: Analysis of stereotypes in advertising
Anotace:
Úvod práce je věnován uvedení do problematiky a jejímu obecnému popisu. Jsou zde vysvětleny pojmy jako masmédia, televizní vysílání, gender, nebo stereotyp. Dále navazuje rozbor Goffmanovy studie Gender advertisements. V metodické části je stanovený výzkumný záměr a cíle výzkumu. Dále je zde popsán postup realizace praktické části. V té bylo zkoumáno vnímání genderových stereotypů v reklamě veřejností …více
Abstract:
The introduction of the thesis is devoted to the introduction of the subject and its general description. Concepts such as mass media, TV broadcasting, gender, or stereotype are explained, together with the analysis of Goffman's study - Gender advertisements. The methodical part describes general goals and subjects of the research and also the method that is used. The practical part focuses on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Eliška Novotná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69131