Komunikační a marketingová prezentace státního zámku v Opočně – Bc. Kateřina Rýdlová
Bc. Kateřina Rýdlová
Diplomová práce
Komunikační a marketingová prezentace státního zámku v Opočně
Communication and marketing presentation of the state chateau in Opočno
Anotace:
Diplomová práce představí komunikační a marketingovou prezentaci státního zámku v Opočně. Stěžejním tématem práce je reflexe rozsáhlé přestavby prohlídkové trasy a formy představení novinky návštěvníkům. Pozornost bude zaměřena především na online marketing, PR a efektivitu kampaně vybraného památkového objektu v České republice. Cílem práce je na základě zjištění o dosavadní komunikaci, kvantitativního …víceAbstract:
The diploma thesis presents the communication and marketing presentation of the state castle in Opočno. The main topic of the work is the reflection of the extensive reconstruction of the sightseeing route and the form of presenting the news to visitors. Attention will be focused primarily on online marketing, PR, and the effectiveness of the campaign of the selected historic monument in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c84yh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy