Komunikační a marketingová prezentace státního zámku v Opočně – Bc. Kateřina Rýdlová
Bc. Kateřina Rýdlová
Master's thesis
Komunikační a marketingová prezentace státního zámku v Opočně
Communication and marketing presentation of the state chateau in Opočno
Abstract:
Diplomová práce představí komunikační a marketingovou prezentaci státního zámku v Opočně. Stěžejním tématem práce je reflexe rozsáhlé přestavby prohlídkové trasy a formy představení novinky návštěvníkům. Pozornost bude zaměřena především na online marketing, PR a efektivitu kampaně vybraného památkového objektu v České republice. Cílem práce je na základě zjištění o dosavadní komunikaci, kvantitativního …moreAbstract:
The diploma thesis presents the communication and marketing presentation of the state castle in Opočno. The main topic of the work is the reflection of the extensive reconstruction of the sightseeing route and the form of presenting the news to visitors. Attention will be focused primarily on online marketing, PR, and the effectiveness of the campaign of the selected historic monument in the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c84yh/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Culture Management / Culture Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Social media as an effective instrument for business communication
Petra Krumpholcová -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Social media campaign
Ivan Komlenović -
Prezentace jako nástroj komunikace
Klára Zajíčková