Motivace a stimulace pracovníků ve startup podniku – Adéla Mojžíšová
Adéla Mojžíšová
Bachelor's thesis
Motivace a stimulace pracovníků ve startup podniku
Abstract:
Cílem teoretické části je shrnutí poznatků o specifickém prostředí startupu a k němu vztahující se motivace a stimulace pracovníků. Cílem praktické části je analyzovat stávající používané motivační a stimulační prostředky pomocí kvalitativního výzkumu ve formě rozhovorů a následné porovnání mezi startupovou a zavedenou firmou s obdobným předmětem podnikání. Přínosem práce je ucelený pohled na to, jakým …moreAbstract:
The goal of the theoretical part is to summarize the findings regarding to a specific startup environment and related to the workers motivation and stimulation. The goal of the field-work park is to analyze current motivational and stimulative practices via qualitative research in the form of interviews and the subsequent comparison between a startup and an established company of a simile business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/303nn9/BP_Mojzisova.pdf
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOJŽÍŠOVÁ, Adéla. \textit{Motivace a stimulace pracovníků ve startup podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Available from: https://theses.cz/id/303nn9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Theses on a related topic
-
Motivace a stimulace ve startup podniku
Adéla Mojžíšová -
Pracovní motivace a pracovní spokojenost
Adriana Grofová -
Výhody a nevýhody nepeněžní motivace zaměstnanců
Adriana Gajdová -
Externe Kommunikation der Firma Liebherr am Beispiel der ausgewählten Unternehmenszeitschriften / Externí komunikace firmy Liebherr na příkladu vybraných firemních časopisů
Miluše STRAKOVÁ -
Marketingová strategie v začínající firmě
Pavlína Píchová -
Podnikatelský záměr začínající firmy ZEZEM s.r.o.
Vojtěch Novák -
Získávání nových zákazníků začínající firmou AUTOCENTRUM RASPENAVA, s. r. o.
Kristýna Foldová -
Analýza personálního řízení ve vybrané začínající firmě
Jakub Kováč