Gripová technika v současném filmu a reklamě – Filip Alex Svoboda
Filip Alex Svoboda
Bakalářská práce
Gripová technika v současném filmu a reklamě
Grip technology in contemporary film and commercial
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na roli a význam gripové techniky v současném filmu a reklamě. Práce zkoumá historický vývoj gripové techniky a analyzuje její stěžejní principy a technologie. Zároveň se práce věnuje současným estetickým trendům ve filmovém a reklamním průmyslu a zkoumá, jak gripová technika ovlivňuje vizuální styl a narativní strukturu děl. Skrze příklady z praktického života ukazuje …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the role and significance of grip technology in contemporary film and advertising. The work examines the historical development of grip technology and analyzes its key principles and technologies. Simultaneously, the thesis delves into current aesthetic trends in the film and advertising industry and explores how grip technology influences visual style and narrative …víceKlíčová slova
gripová technikaKlíčová slova
estetické aspektyKlíčová slova
filmová tvorbaKlíčová slova
reklama a propagace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18613
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
- Vedoucí: Tomáš SYSEL
- Oponent: Diviš MAREK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 1. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková
Název
Vložil
Vloženo
Práva