Vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků druhého stupně základních škol – Barbora Janovská
Barbora Janovská
Bachelor's thesis
Vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků druhého stupně základních škol
Relationships with Classmates from the Perspective of Excellent Upper Primary Pupils
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků ve třídách druhého stupně základní školy. První kapitola teoretické části je věnována charakteristice období dospívání. Rovněž zahrnuje i vymezení tohoto období z hlediska různých teorií vývoje osobnosti. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku sociální skupiny a školní třídy. Třetí kapitola se zabývá pedagogickou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the relationships with classmates from the perspective of excellent students at upper primary schools. The first chapter of theoretical part is devoted to the characteristics of adolescence. It also includes a definition of this from the perspective of various theories of personality development. The next chapter is focused on the characteristics of social group and classroom …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Accessible from:: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Hana Včelařová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANOVSKÁ, Barbora. \textit{Vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků druhého stupně základních škol}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2014. Available from: https://theses.cz/id/30d55b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janovská, Barbora. Vztahy se spolužáky z pohledu prospěchově výborných žáků druhého stupně základních škol. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Daniela Matoušková -
Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí
Lenka Votrubcová -
Pedagogická diagnostika školní zralosti a připravenosti
Petra Fenclová -
Diagnostika školní zralosti pomocí nástroje iSophi
Marie Juroszová -
Pedagogická diagnostika dětí mladšího školního věku s projevy dyslexie
Anežka BARTOŠOVÁ -
Speciálněpedagogická diagnostika z hlediska školního poradenského pracoviště a školního speciálního pedagoga
Simona SZURMANOVÁ -
Pedagogická diagnostika na konci předškolního vzdělávání a na počátku povinné školní docházky
Aneta ŠEBELOVÁ -
Speciálně-pedagogická diagnostika, depistáž a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu školního speciálního pedagoga na ZŠ
Hana FINKOUSOVÁ