Cesty českých hudebníků na zahraniční trhy – Alžběta Šubrtová
Alžběta Šubrtová
Diplomová práce
Cesty českých hudebníků na zahraniční trhy
Ways of Czech musicians to foreign markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá cestami českých hudebníků na zahraniční trhy. Cílem práce je zmapovat způsoby penetrace zahraničních trhů českými hudebníky a identifikovat využívané metody pronikání na zahraniční trhy. V teoretické části je definována terminologie z marketingové oblasti v rámci problematiky na hudebním trhu. Dále jsou zde popsány předpoklady pro úspěch na globálním trhu. V praktické části …víceAbstract:
The diploma thesis deals with ways of Czech musicians to foreign markets. The goal of the thesis is to map the ways of penetration of foreign markets by Czech musicians and to identify the methods of penetration into foreign markets. The theoretical part defines the terminology of the marketing area within the issues of the music market. Furthermore, the prerequisites for success in the global market …víceKlíčová slova
Marketing hudby Expanze Úspěch Penetrace trhu Brand hudebníka Prostředník Export hudby
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84854
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2021
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Ilja Šmíd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84854
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská -
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková -
Maraton hudby Brno 2022 (MHB 2022) – PR a marketing
Tomáš Foltán -
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Marketing díla osobností vážné hudby na příkladu Vítězslava Nováka
Eva Pelikánová -
Marketing populární hudby v ČR a jeho nástroje
Jana Biarincová -
Interakce české a arabské hudby z hlediska exportu a importu
Natálie Večerníková