Bc. Eliška Drkalová

Diplomová práce

Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.

What is the relationship of listeners to music? Current forms of music marketing in the digital era.
Anotace:
V minulých letech v hudebním průmyslu nastala změna ekonomického modelu díky novým technologiím. Na základě těchto změn se práce zabývá problematikou hudby v on-line prostředí a tím, zda internet pro ni představuje spíše příležitosti, nebo naopak spíše hrozby. V rámci výzkumu bude zodpovězena otázka: Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Práce se zaměří na tento vztah z pohledu marketingové komunikace …více
Abstract:
The music industry has undergone an economic model change in recent years due to new technology. Motivated by these changes, this thesis investigates the subject of music in an online space and whether the internet presents more of an opportunity for music, or a threat. The research will answer this question: “What is the relationship between music and its listeners?” The thesis will focus on this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta