Koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku – Bc. Lukáš Bárta
Bc. Lukáš Bárta
Diplomová práce
Koncepce mezinárodního marketingu, příklady uplatnění v podniku
The concept of international marketing, application in a company
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám podmínkami pro vstupu zahraniční společnosti na trh České republiky. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První část je zaměřena na teorii mezinárodního obchodu a mezinárodní marketing. V rámci této kapitoly jsou uvedeny základní charakteristiky mezinárodního podnikatelského prostředí s důrazem na fungování jednotného evropského trhu. Jsou uvedeny postupy při rozhodování …víceAbstract:
In my thesis I deal with the issue of foreign companies entering the Czech market. The thesis consists of two parts. The first part concerns the theory of international trade. In this chapter are characterized the basic features of the international business environment with focus on the single European market. They set procedures for deciding on the business forms and forms of international marketing …víceKlíčová slova
Evropský trh marketingový mix mezinárodní marketing mezinárodní obchod vývozní marketing globálním marketing interkulturní marketing podnik podnikatelské prostředí zahraniční podnikání. European market marketing mix international marketing international trade export marketing global marketing intercultural marketing company corporate environment international business.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zw3zz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
NaiTe's Entry Stategy to the Czech Market
ZhiZheng Chen -
Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market
Ondřej Pilný -
Launching a Czech startup in the Brazilian market
Kateřina Haláková -
Podnikatelské prostředí a analýza trhu práce na Mladoboleslavsku
Michaela Drozdová -
Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company
Olga Diachenko -
Podnikatelské prostředí Filipin a možnosti uplatnění českých firem
Karolína Jašková -
Využití systému řízení Baťa v současném podnikatelském prostředí
Markéta Čuntová -
Podnikatelské prostředí Indonésie, možnosti vstupu zahraniční firmy na indonéský trh
Jana Toulová