Pavlína Kolářová

Bachelor's thesis

Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s.

Analysis of Marketing Mix Tools in "Rašelina, a.s."
Anotácia:
Cílem této práce je charakterizovat podnik, provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit vhodnost jejich užití ve firmě a navrhnout případná závěrečná doporučení ke zlepšení situace.
Abstract:
The main goal of this research paper is to define the main characteristics of the company and analyze the current status of each element of their marketing mix. After that I will evaluate the effective use of these elements and make recommendations for improvements.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedúci: Taťána Kozlová
  • Oponent: Josef Klimeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14331

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management