Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s. – Pavlína Kolářová
Pavlína Kolářová
Bachelor's thesis
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s.
Analysis of Marketing Mix Tools in "Rašelina, a.s."
Anotácia:
Cílem této práce je charakterizovat podnik, provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit vhodnost jejich užití ve firmě a navrhnout případná závěrečná doporučení ke zlepšení situace.Abstract:
The main goal of this research paper is to define the main characteristics of the company and analyze the current status of each element of their marketing mix. After that I will evaluate the effective use of these elements and make recommendations for improvements.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedúci: Taťána Kozlová
- Oponent: Josef Klimeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka