Interiéry budovy fakulty v Unreal Engine 4 – Tomáš POSPÍŠIL
Tomáš POSPÍŠIL
Bakalářská práce
Interiéry budovy fakulty v Unreal Engine 4
Faculty building interiors in Unreal Engine 4
Anotace:
Náplní bakalářské práce bylo vytvořit interiéry přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého a jejich zasazení do již existujícího projektu v Unreal Engine 4 vytvořeného v roce 2017. Práce seznamuje čtenáře s hlavními částmi vytváření modelů v programu Blender, vytváření materiálů a hlavními částmi, jež jsou nutné pro exportování objektů z Blenderu do Unreal Engine 4.Abstract:
The scope of the thesis was to create the interior of Faculty of Science in Blender software and import these objects into Unreal Engine 4 building which was already created in 2017. Concept of the work is held as a simple tutorial. Main parts of creating objects in Blender, applying materials on them and main parts of exporting objects from Blender and importing them to Unreal Engine 4 will be introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Jan Outrata, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠIL, Tomáš. Interiéry budovy fakulty v Unreal Engine 4. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Budova fakulty v Unreal Engine 4
Marek PRÍBELA -
Methodological proposal of creating 3D terrain models in Unreal Engine 4, to be used in surveys for wind farms visual assessments
David Kruchten -
Tvorba výukových materiálů pro výuku 3D modelování, 3D tisku a robotiky na 2. stupni ZŠ
Vít PERNICA -
3D model Žižkových kasáren v Hradci Králové na základě kombinace metod fotogrammetrie a 3D modelování
Pavel Kejř
Název
Vložil
Vloženo
Práva