Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech – Krystsina KHILA
Krystsina KHILA
Bakalářská práce
Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech
The analysis of language of commercial advertisements in russian newspapers and magazines
Abstract:
In the first half of my work, I studied advertising discourse. I have explored parts of the ad text and its language features. In the second part I studied the language means on the material of the car advertising, the function of this advertisement (lexical, grammatical and stylistic).Abstract:
V první polovině své práce jsem zkoumala reklamní diskurz. Zkoumala jsem konstrukční části reklamního textu a jeho jazykové funkce. Ve druhé části jsem zkoumala jazykové prostředky na materiálu automobilové reklamy, funkce této reklamy (lexikální, gramatické a stylistické).
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bohuslava Němcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KHILA, Krystsina. Analýza jazykových prostředků komerční reklamy v ruských novinách a časopisech . Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština
Práce na příbuzné téma
-
Reklama v časopisech pro dívky
Barbora KROPÁČOVÁ -
Reklama v časopisech pro dívky
Barbora KROPÁČOVÁ -
Polská televizní reklama a její jazyk
Zuzana LOUŽILOVÁ -
Lexikální expresivita v české reklamě
Barbora Plchová -
Vybrané jazykové lexikální, stylistické a další specifické prostředky reklam z oblasti automobilového průmyslu v soukromých televizních stanic v České republice
Jaroslava ŠOHAJOVÁ