Mgr. Vladislav BUREŠ

Bachelor's thesis

Možnosti financování marketingových komunikací pro střední a malé podniky

An analysis of supporting Small and Medium sized Enterprices in the Czech Republic and description of specific suport of SME - support of marketing communications.
Anotácia:
Možnosti financování marketingových komunikací pro malé a střední podniky. Definování těchto subjektů, jejich vliv na ekonomiky a analýza postavení v českém hospodářství. Marketingové komunikace a jejich význam pro malé a střední podniky. Analýza podpor pro malé a střední firmy na marketingové komunikace. Návrh podpor pro vybraný subjekt.
Abstract:
The aim of my Dissertation is to analyse different methods of supporting Small and Medium sized Enterprices in the Czech Republic. Description of this Enterprices in the Czech Republic and their growth in the last years. The Dessertation describes the specific suport of SME {--} support of marketing communications. The final part gives some information about the glass company Sklo Bureš. This part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zverejniť od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 515

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUREŠ, Vladislav. Možnosti financování marketingových komunikací pro střední a malé podniky. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications