Možnosti financování marketingových komunikací pro střední a malé podniky – Mgr. Vladislav BUREŠ
Mgr. Vladislav BUREŠ
Bakalářská práce
Možnosti financování marketingových komunikací pro střední a malé podniky
An analysis of supporting Small and Medium sized Enterprices in the Czech Republic and description of specific suport of SME - support of marketing communications.
Anotace:
Možnosti financování marketingových komunikací pro malé a střední podniky. Definování těchto subjektů, jejich vliv na ekonomiky a analýza postavení v českém hospodářství. Marketingové komunikace a jejich význam pro malé a střední podniky. Analýza podpor pro malé a střední firmy na marketingové komunikace. Návrh podpor pro vybraný subjekt.Abstract:
The aim of my Dissertation is to analyse different methods of supporting Small and Medium sized Enterprices in the Czech Republic. Description of this Enterprices in the Czech Republic and their growth in the last years. The Dessertation describes the specific suport of SME {--} support of marketing communications. The final part gives some information about the glass company Sklo Bureš. This part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
515
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUREŠ, Vladislav. \textit{Možnosti financování marketingových komunikací pro střední a malé podniky}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/30xrsq/.
Jak správně citovat práci
BUREŠ, Vladislav. Možnosti financování marketingových komunikací pro střední a malé podniky. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Kazuistika marketingové komunikace malé firmy v Srbsku
Sandra Libická Simonović -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Jiří Slavětínský -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Využití moderních forem marketingové komunikace v činnosti MSP
Martin Šplíchal -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Využití umělé inteligence při tvorbě efektivní marketingové komunikace pro malé podniky
Jakub Šilar